با اینکه برخی طبقات کالایی نشان داده اند برای تبدیل شدن به یک برند،بهتر از سایر طبقات کالایی اند اما همه چیز قابلیت برند شدن دارد. برای مثال استار باکس روی اینکه چگونه قهوه خود را به زندگی روزمره مردم پیوند تمرکز کرده و این تمرکز فرصتی برای نفوذ عاطفی بر مردم برای این شرکت فراهم نموده است.تقریبا هرکالایی فرصتی برای خلق چهارچوبی منحصر در ذهن مشتریان و جامعه در اختیار دارد.مثلا با اینکه اینتل تامین کننده قطعات رایانه است و به تولیدکنندگان جنس میفروشد،مردم به دنبال رایانه ای که از قطعات اینتل ساخته شده باشد.مردم به خوبی میدانند که قطعات اینتل چه میکنند و چرا از رقبایشان بهترند.