• حساب کاربری من
  • لیست دلخواه (0)
  • تسویه حساب
  • ثبت نام
  • ورود
Setting
  • حساب کاربری من
  • سبد خرید
  • تسویه حساب
  • ثبت نام
  • ورود
  • فارسی فارسی
  • English English
هدایای تبلیغاتی تصویرگران نقش جهان
سبد خرید
0 کالا - 0تومان
  • سبد خرید شما خالی است!

دسته بندی ها

  • محصولات
    • البسه تبلیغاتی
      • لباسکار تبلیغاتی
      • پیش بند تبلیغاتی
      • کلاه تبلیغاتی
      • تی شرت تبلیغاتی
    • ماشین حساب تبلیغاتی
    • هدایای مدیران
    • ساک خرید تبلیغاتی
    • کتاب نفیس تبلیغاتی
    • هدایایی مذهبی تبلیغاتی
    • کیف های تبلیغاتی
      • کیف پاسپورتی
      • کیف سمیناری تبلیغاتی
      • کیف چرم طبیعی تبلیغاتی
      • کیف چرم مصنوعی تبلیغاتی
      • کیف برزنتی ولپ تاپ
      • کیف پول تبلیغاتی
      • کوله پشتی
      • لوح تقدیر
    • لیوان تبلیغاتی
      • لیوان استیل تبلیغاتی
      • فلاسک تبلیغاتی
      • لیوان کاغذی تبلیغاتی
      • لیوان پلاستیکی تبلیغاتی
      • لیوان سرامیکی تبلیغاتی
      • زیرلیوانی تبلیغاتی
    • سازه نمایشگاهی
      • پاپ آپ کانتر
      • کاتالوگ و بروشور
      • رول آپ ثابت
      • استند
      • رول آپ
    • دفترچه یاداشت تبلیغاتی
    • هدایای بانوان
    • آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی
    • کیف مدارک تبلیغاتی
      • جلد دسته چک
      • جلد مدارک تبلیغاتی
      • کیف مدارک سفری تبلیغاتی
    • ست چرم
      • ست چرم طبیعی
      • ست چرم مصنوعی
      • ست چرم مدیریتی
    • خودکار پلاستیکی تبلیغاتی
      • محصولات سناتور SENATOR(آلمان)
      • محصولات Micro
      • محصولات لچه پن Leccepen(ایتالیا)
      • محصولات ورونا verona
      • محصولات کیمیا قلم (ایرانی)
      • خودکار پلاستیکی هانوفر
    • ساعت تبلیغاتی
      • ساعت دیواری تبلیغاتی
      • ساعت مچی تبلیغاتی
      • ساعت رومیزی تبلیغاتی
    • فروش ویژه
    • فلش مموی تبلیغاتی
    • تقویم رومیزی
    • سایر هدایا تبلیغاتی
      • بج سینه
      • پرچم تبلیغاتی
      • بادکنک تبلیغاتی
      • بادبزن تبلیغاتی
      • تندیس تبلیغاتی
      • پازل تبلیغاتی
      • جعبه ابزار تبلیغاتی
      • چراغ قوه تبلیغاتی
      • چتر تبلیغاتی
      • بوگیر تبلیغاتی
      • مگنت تبلیغاتی
      • حوله تبلیغاتی
      • زیرلیوانی تبلیغاتی
    • پکیج نمایشگاهی
    • خودکار فلزی تبلیغاتی
      • قلم های فلزی Melody
      • قلم های فلزی Micro
      • قلم های فلزی Europen
      • قلم های فلزیSheaffer
      • قلم های فلزیIplomat
      • قلم های فلزیPierre cardin
      • قلم های فلزیCross
      • خودکار Eshel
    • سررسید 95
      • سررسید سال 95
      • سررسید وزیری دو رنگ جمعه جدا95
      • سالنامه 95-تخفیف همکار
      • ست مدیریتی-همراه با سالنامه
      • سررسیدوزیری دو رنگ رقعی95
      • ارگانایزر95
      • سررسید وزیری دو رنگ جمعه باهم 95
      • سررسید وزیری دو رنگ دو روزه 95
    • جاکلیدی تبلیغاتی
      • جاکلیدی پلاستیکی تبلیغاتی
      • جاکلیدی فلزی
      • جاکلیدی فانتزی
      • جاکلیدی چرمی تبلیغاتی
    • لوازم الکترونیکی و کامپیوتری
    • ساعت تبلیغاتی
  • طراحی و خدمات چاپ
    • کاتالوگ و بروشور
    • تصویرسازی
    • ست اداری
    • پوستر
    • تقویم رومیزی-دیواری
    • لیبل
  • دریافت کاتالوگ
  • تک فروشی
  • دریافت کاتالوگ
  • تماس با ما
  • تقویم نمایشگاه بین المللی
  • خانه
  • محصولات
    • پوشاک تبلیغاتی
    • آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی
    • فلش مموری تبلیغاتی
    • ست مدیریتی تبلیغاتی
    • خودکار پلاستیکی تبلیغاتی
    • خودکار فلزی تبلیغاتی
    • جاکلیدی تبلیغاتی
    • کیف تبلیغاتی
    • کیف مدارک تبلیغاتی
    • ساک خرید تبلیغاتی
    • ساعت تبلیغاتی
    • سایر هدایای تبلیغاتی
    • سررسید و تقویم تبلیغاتی
    • تقویم رومیزی تبلیغاتی
    • سازه نمایشگاهی
    • لیوان تبلیغاتی
    • لوازم الکترونیکی و کامپیوتری
    • ماشین حساب تبلیغاتی
    • دفترچه یادداشت تبلیغاتی
    • هدایای مذهبی
    • هدایای بانوان
    • هدایای مدیران
    • کتاب نفیس تبلیغاتی
    • فروش ویژه
  • طراحی وچاپ
    • کاتالوگ و بروشور
    • تقویم رومیزی-دیواری
    • پوستر
    • ست اداری
    • تصویرسازی
    • لیبل
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • دریافت کاتالوگ
  • مقاله
    • تبلیغات چیست ؟
    • اهمیت برندسازی-1
    • اهمیت برندسازی-2
    • اهمیت برندسازی-3
    • اهمیت برندسازی-4
    • رشد وحفظ برند
    • ساخت برند حرفه ای
    • برندینگ گروهی
    • برندینگ مدرن
    • مدیریت برند
    • شخصیت برند
    • وفاداری به برند
    • آگاهی برند
    • ارزش برند
    • مزایای برند ارزشمند
    • جوهره برند
  • مدیریت برند

مدیریت برند

مدیریت برند هم مانند مدیریت معماری است.مدیریت برند در جریان برندینگ نقش اسکلت بندی را دارد در معماری .هرچقد در معماری اسکلت بندی قوی تری داشته باشیموازتیراهن های قوی تری سود ببریم دارای بنایی قابل اتکا تر خواهیم بود در برندیگ نیز اگر مفاهیم اصلی مدیریت برند را با دقت بیشتری پی بگیریم و تعییت نماییم در نهایت برندی کاراتر خواهیم داشت.

دلمشغولی و هدف مدیران موفق برند رسیدن به مشتریانی ست که میتوانند کالای را بصورتیکپارچه قابل اعتمادوگره خورده با نیازهائخواسته هایشان ببینند.مدیران برنددر پی تنظیم و تامین انتظارات مشتریان بوده وبه دنبال اثراولیه برندبا ویژگی هایی که انرامنحصرومخصوص ساخته میباشند.ازنقطه نظرمدیران کالاهاو خدمات برند شده توان قیمت گذاری بالاتر را داشته با وجود دو کالا که یکی از انها برند شده مردم کالای برند شده را با زمینه ذهنی کیفیت برتر یا به دلیل شهرت خریداری نموده وبه اصتلاح ان کالا گران خرید می شود.در ایجاد انگیزه در مشتریان برای پرداخت بیشتر مدیریت کارامد کمپین های برندینگ بسیار موثربوده ومنجر میشود مثلا مشتری 50 هزار تومان برای تی شرتی که تنها5 هزارتومان هزینه داشته یا5 هزار تومان برای بسته کوچکی اسنک که تنها پانصدتومان هزینه داشته بپردازد.

اگر برند به صورت کارا مدیریت نشودممکن است در مورد ان ذهنیتی در بازار ایجاد گردد که مدیران ضرورتان در پی ان نبوده اند وادراک بازار هدف برند با انچه مدیران انتظارش را دارند متفاوت باشد.مدیریت برندبیش از هرچیز اداره ذهنیات بازار در مورد برند کالا و شرکت است و برندینگک همه هرچه هست هدایت ادراک مردم از شماو کلایتان  به گونه ای که دوست دارید درک شوید میباشد. مدیریت برند ذهنیت و ادراکات بازار با انچه مدیران در پی اش بوده اند تدوین و تعدیل مینماید.به جریان انداختن مدیریت برند که با فهم چیستی ان اغاز می شود بعهده راهبرانو مدیران ارشد شرکت میباشد که ابتدابرندرا تعریف نمودهو سپس هدایت انرا بعهده میگیرند.مدیریت برند تمام راههایی که به شرکت ختم میشوند افرادی کهبین شرکت و مشتریان واسطه اند ونیروهای داخلی که به خلق کالا کمک میکنندرادر برمیگیرد. مدیران موفق می کوشند برندهای را دائمابتازه و به روز  نگه داشته و انهارادر جوامع بازارهاو فرهنگهای مختلف  مدیریت کنند. مدیریت برند کلیه ابزارهای مورد نیاز برای اعمال کنترل بر بخشهای مختلف شرکت را فراهم نموده و بسیارمهم ترازان است که تنها به عهده بخش بازاریابی گذارده شود.در واقع شخص مدیر عامل قلب تپنده مجموعه و مسئول اصلی برندینگ کالاهابوده فرایندموفق برندینگ از بالاوبارهبری درست اتفاق می افتد.فرهنگ و فلسفه برندیگ بایستی درهمه جوانب وبامشارکت همه کارکنان نشت کرده ودرسراسر ساختار سازمان تزریق شود. اگر سازمان را همانند یک خودرودر نظر اوریم برندینگ محل تماس لاستیکهای خودرو با جاده بوده وهمه کارکنان رادر همه سطوح بطور مداوم با خود درگیر می نمایند. از انجا که یک برند هرگز نمی خوابد ئسازمان بعنوان خودرو هرگز نمی ایستد برندینگ هرگز از حرکت باز نمانده و تلاشی وتوجهی و تمرکزی مداوم را طلب مینماید. مسئولیت برندینگ کالاها تنها بعهده بخش بازاریابی نبوده بلکه محل تلاقی تمام عملیات شرکت است.مدیریت برندهسته مرکزی تمام موفقیتهای برند بوده موجبات توسعه و رشد انرا فراهم نموده وبا استفاده ا زمزایای کالا ودانستن اینکه چه چزی کالا را مخصوص ساخته امکان پذیر میشود .هنر خلق وحفظ یک برند که بعنوان مدیریت برند شناخته میشود با اجرای کمپین هوشمندانه و هنرمندانه میتواند در قانع کردن مشتریان به پرداخت قیمت بالاتر برای کالایی که ذاتا ارزان است بسایر موثرباشد.این خلق ارزش که شامل شخصیت پردازی ماهرانه کالاست سبب میشود که مشتری کالا را ارزشمند بیابد.با این اوصاف شخصیت پردازی برند که تعیین می نماید صاحب برند چه چیزی را می تواند به بازار عرضهشاخص در زمینه برندیگ است.

درباره ما
  • تهران-خیابان20 متری شمشیری-پلاک 347-طبقه سوم -واحد10
  • 88546045(+9821)
  • 66684595(+9821)

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه سایت از آخرین اخبار و اطلاعات فروشگاه ما مطلع شوید.
ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از اخبار ما مطلع شوید.


اطلاعات
  • درباره ما
  • گزارش اطلاعات
  • حفظ حریم شخصی
  • شرایط و قوانین
امکانات اضافی
  • تولیدکنندگان
  • کارت های هدیه
  • بازاریاب ها
  • کالاهای ویژه
حساب کاربری من
  • حساب کاربری من
  • تاریخچه سفارش ها
  • لیست دلخواه
  • خبرنامه
جستجوی محبوب
    تولیدکنندگان
      خدمات مشتریان
      • تماس با ما
      • استرداد کالا
      • نقشه سایت
      papal
      • کارت های هدیه
      • بازاریاب ها
      • نقشه سایت
      • تاریخچه سفارش ها
      • استرداد کالا
      • حساب کاربری من
      • تماس با ما
      کلیه حقوق این سایت برای تصویرگران نقش جهان محفوظ می باشد©1387-1395. - طراحی و توسعه توسط: اپن کارت فارسی